08-7110700 Fri leverans över 500:- Snabba leveranser Butik på 1000m2 i Stockholm.
0 artiklar, 0 kr Till kassan

Lediga jobb

Barnens Land Sverige AB växer och söker därför nya stjärnor till vårt team.
Vi söker efter duktiga säljstjärnor med erfarenhet av god service och säljerfarenhet till vår butik i Barkarby. Barnens Land som varumärke har funnit sen 1988 och bolaget har över 16 års erfarenhet i branschen.
Just nu befinner sig bolaget i en mycket expansiv fas. Läs mer om oss på www.barnensland.se

Vem är du?
Du är en person som älskar att ge service som leder till försäljning. Resultat driver dig och kunder kommer ihåg dig och dina kollegor utifrån att ni gjort ett mycket starkt positivt avtryck och intryck. Du förstår att kundbemötandet är det viktigaste i att skapa en butik i världsklass. Du är en person med smittsam energi, är engagerad, strukturerad och tar gärna i lite extra. Du har en stor portion glädje samt respekt för dina kollegor och inte minst kunder. Självklart ska du brinna för att hjälpa våra kunder som är i baby och barn segmentet. Försäljning och att ge service till andra människor ser du som en passion.

Våra värderingar
Våra medarbetare är en oerhört viktig del i verksamheten och vi lägger därför ner stor vikt på både personlig och yrkesmässig utveckling. Du kommer hos oss inte bara att lära dig om baby och barnprodukter, utan även försäljning och att jobba i ett lag och utveckla dina personliga egenskaper. 

Utmärkande för medarbetare hos oss är mod, ödmjukhet, bra attityd och vilja att utvecklas. Vi väljer att se lösningar istället för problem, att vara självgående och se nya möjligheter. Detta betyder i korthet att skapa trygghet, relation och värde till en kund och hjälpa kunden med det bästa valet för det din kund har behov av.

Vi erbjuder
- Mycket eget ansvar och stora utvecklingsmöjligheter för rätt person
- Härliga kollegor med hög kompetens
-En platt organisation med möjlighet att påverka även på högsta nivå
- Ett varierande och roligt säljjobb

Vi är ett företag som växer och för rätt personer finns goda utvecklingsmöjligheter.

Arbetsuppgifter
Som säljare hos oss ansvarar du för en individuell budget, offerering, orderhantering och förhandling med kunder, vilket ställer vissa krav på din förmåga att hantera siffror och affärssystem. 

Vi söker
Framförallt personer som har tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning och att bygga kundrelationer, från skapande till uppföljning. Vi ser helst minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men med rätt inställning kan du visa att du är rätt person för oss även utan erfarenhet av just dessa arbetsuppgifter.

Tjänsten avser extra timmar, 50%, 80% eller heltid.
Vår största kundtillströmning är på helgerna vilket innebär att du kommer arbeta en hel del helger. Om detta känns rätt för dig, är du varmt välkommen med din ansökan till oss!

Låter det intressant?
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsbolaget Workmint. Sänd in din ansökan till boontariga@workmint.com
Stäng